dilluns, 26 de setembre del 2011

AIG 2011 o hou hou hou!

Sí, sí, ja ha arribat l’AIG 2011!

I ara us preguntareu, què és això?? Doncs és l'"amic invisible gastronòmic”. I amb això ho he dit tot, no? És el típic joc que es fa per Nadal amb els amics de la feina, els de l’escola de tota la vida, etc. Però en versió blocs de cuina. Ja  fa anys que el veia a molts dels blocs que seguia però fins a aquest any no m’he animat a participar-hi.

Aquest any li ha tocat organitzar el AIG 2011 a la Joana de Mis Recetas Bordadas. Si entreu al link, trobareu les bases per inscriure-us i tota la informació necessària per participar.

El logotip està dissenyat per la Carol de Design With Love, no us sembla una monada?


I ara hauria de donar pistes de com sóc i què m’agrada a la persona que m’haurà de fer el regal. Però diré només que m’agrada tot, que les sorpreses em fan tornar boja i que segur que el que m’enviïn em semblarà el més guai del món mundial!

I res més, ja està!

Us animeu a participar?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada