divendres, 17 de juny del 2011

Galeta "Olivia" i el meu primer pastís de comunió

Com us vaig explicar ja fa alguns dies, la meva cosina Olivia va fer la comunió i jo em vaig encarregar de posar un toc dolç a la celebració. Poc a poc us aniré posant fotos del gran dia però avui us vull parlar d'unes galetes que vaig fer per regalar al final de la festa. L'Olivia no en sabia res i li van encantar!!!!

Vaig fer la cara amb fondant i la resta amb glassa de sucre.

Són mones, oi?


En vaig haver de fer 80, al final somniava amb nines de comunió i tot, tenia galetes repartides per tota la casa! Així va quedar la caixa amb totes les galetes:


Us deixo també una fotografia del pastís de comunió que vaig preparar. Va ser el meu primer pastís de dos pisos i, tot i que al principi em feia una mica de respecte, va resultar ser molt més fàcil del que semblava.


Era un pa de pessic farcit de buttercream de maduixa (com el pastís Samarreta del Barça)  i forrat amb fondant de núvols. Aquesta vegada, però, enlloc de posar melmelada a la buttercream hi vaig afegir maduixes naturals.


Els nens es van tornar bojos! Encara no havíem fet les fotos i algun trapella ja menjava boletes de fondant!


Al final, va quedar així:


I, tot i que m'estic passant una mica amb les fotos, us en deixo una de la protagonista, que estava moníssima!


Us desitjo a tots un molt bon cap de setmana i un sac ple de coses dolces!

2 comentaris: